حرف دلم +وداع
 
درباره وبلاگ


سلام دوستان من ابوالفضل هستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 429
بازدید کل : 15211
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



باران اشک ها
عکس و شعرهای عاشقانه





کاش می دونستی
هروقت بهت می گم تنهام بذار
دقیقا باید پیشم بمونی و بغلم کنی ...!!!



بـــــــرگـــــرد . . .

ایـــن دل هــــرچــــی تـــنـــگ بشـــــه . . .

جـــــای خــــودت تـــنـــگ تـــــر مـــیـــشــــه هـــااااااا . . . . . . !



شب که می رسد به خودم وعده می دهم

که فردا صبح حتما به تو خواهم گفت.

صبح که فرا می رسد و نمی توانم بگویم،

رسیدن شب را بهانه می کنم.

وباز شب می رسد و صبحی دیگر....

ومن هیچ وقت نمی توانم حقیقت را بگویم.

بگذار میان شب و روز باقی بماند؛

دوستت دارم

منو ببخش که بهت خیانت کردم


 

منو ببخش غريبه

يه آشنا نبودم

چله نشستم اما

ازت جدا نبودم

يه کلبه ساختم از عشق

موج اومد و خراب کرد

تموم نقشه هامو

اومد نقش بر آب کرد

دوستت دارم اگر چه

فاصله ها زيادن

نقطه چيناي ممتد

تو رو به من ندادن

رو خاک غم نشسته

کسي که رفته بر باد

اون عاشق قديمي

تو رو نبرده از ياد

طلسم دستاي ما

شکسته مي شد اي کاش


می دونی دلتنگی یعنی چی ... !؟
دلتنگی یعنی اینکه :

بشینی به خاطراتت باهاش فکر کنی ؛

اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ،

ولی چند لحظه بعد ....

شروع اشکهای لعنتی ...





نظرات شما عزیزان:

رامتین
ساعت22:12---1 فروردين 1392
سلام عزیزم.چته؟چرا اینقدر شلوغش کردی؟ حالا این دختره نشد یه دختر دیگه مگه دختر قحطه!!بابا این2روزه دنیا بخوای بشینی سر این چیزای الکی غصه بخوری عمرت فنا شده رفته!!راستی از وبت خوشم اومد داداش.به منم سربزن حتما بیایا اگر اومدی وظرندادی خودت می دونی!دوست دارم داداش! بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 دی 1391برچسب:, :: 20:28 ::  نويسنده : ابوالفضل عقیقی